
Belangrijk om te weten
- Huur opzeggen via klantportaal: In je klantportaal zie je direct wat de eerstvolgende mogelijkheid is om je huurcontract op te zeggen.
- Geen klantportaal? Controleer in je contract wat de opzegtermijn is.
- Een huurovereenkomst kan alleen worden beëindigd met ingang van de 1e of de 15e van de maand, waarbij een opzegtermijn van minimaal één maand geldt.
- Inspecties: Bij een voor- en eindinspectie wordt gecontroleerd of de woning volgens afspraak wordt opgeleverd. Als alles in orde is, zijn er geen extra kosten.
- Eindafrekening servicekosten: Na afloop van het kalenderjaar ontvang je een overzicht van de afrekening van je servicekosten.
- Vergeet niet je verhuizing door te geven aan de gemeente en je energie- en waterleverancier. Geef daarbij ook de meterstanden door die tijdens de eindinspectie zijn genoteerd, zodat alles soepel verloopt.
- Zelf aangebrachte voorzieningen (ZAV): Heb je zelf aanpassingen gedaan in de woning? Controleer welke afspraken hierover gelden.
De voordelen van MijnStienstra
MijnStienstra is het exclusieve klantportaal voor onze huurders! Het biedt onze huurders tal van voordelen waarmee we je huurervaring eenvoudiger en comfortabeler maken. Het klantportaal is 24/7 bereikbaar en zorgt voor een gestroomde communicatie en realtime updates. Het klantportaal is gebruiksvriendelijk en transparant.
Wat kunt u doen met MijnStienstra?
- Reparatieverzoeken indienen
- Betalingen inzien
- Achterstallige betalingen uitvoeren
- Huur opzeggen
- Gegevens beheren
Onze medewerkers staan klaar om je te helpen en te zorgen dat het proces soepel verloopt. Vul je gegevens zo volledig mogelijk in zodat we alle benodigde informatie hebben om je huurcontract te beëindigen. Na ontvangst van je gegevens nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op om de verdere afhandeling te bespreken.
Heb je nog geen MijnStienstra account, dan kun je deze eenvoudig aanvragen via kcc@stienstra.nl. Heb je geen behoefte aan een account? Geen probleem. Je kunt je huur opzeggen via dit formulier.