Reparatieverzoeken van uw woning
Welkom bij onze reparatieservice. Wij begrijpen hoe belangrijk het is dat je woning in goede staat blijft en dat problemen snel en efficiënt worden opgelost.
Voor kleinere klusjes ben je zelf verantwoordelijk. Dit betreft bijvoorbeeld het vervangen van een toiletbril, reparatie of vervanging van een deurbel, het verwijderen van schimmel. In het bijgevoegde document vind je een overzicht van de taken die onder jou verantwoordelijkheid vallen. Extra informatie over onze onderhoudsvoorwaarden vind je via ons Informatieboek en in het overzicht Onderhoudsverplichting van de verhuurder en huurder. Dit overzicht kun je ook terugvinden via MijnStienstra. Grotere onderhoudswerkzaamheden kun je aan ons doorgeven. Wij zorgen ervoor dat alle reparaties snel en professioneel worden uitgevoerd, zodat je weer zorgeloos kunt genieten van je huis.
Wil je een reparatieverzoek indienen? Log vandaag nog in via MijnStienstra en dien je reparatieverzoek in, zodat we je snel kunnen helpen!

De voordelen van MijnStienstra
MijnStienstra is het exclusieve klantportaal voor onze huurders! Het biedt onze huurders tal van voordelen waarmee we je huurervaring eenvoudiger en comfortabeler maken. Het klantportaal is 24/7 bereikbaar en zorgt voor een gestroomde communicatie en realtime updates. Het klantportaal is gebruiksvriendelijk en transparant.
Wat kun je doen met MijnStienstra?
- Reparatieverzoeken indienen
- Betalingen inzien
- Achterstallige betalingen uitvoeren
- Huur opzeggen
- Gegevens beheren
Heb je nog geen MijnStienstra account, dan kun je deze eenvoudig aanvragen via kcc@stienstra.nl. Heb je geen behoefte aan een account? Geen probleem. Je kunt ook rechtstreeks een reparatieverzoek indienen bij onze onderhoudsafdeling. Hier kun je één of meerdere digitale foto’s als bijlage toevoegen om de situatie te verduidelijken.
Een medewerker van onze afdeling onderhoud zal tijdens kantooruren (tussen 8:30 uur – 17:00 uur) je verzoek zo snel mogelijk in behandeling nemen. Er wordt binnen twee werkdagen per mail of telefonisch contact met je opgenomen.
Voor spoedeisende storingen kun je dag en nacht contact met ons opnemen met het volgende telefoonnummer 045-5718595. Spoedeisende storingen zijn bijvoorbeeld een kapotte verwarming, ontbreken van warm water, gaslek, waterlekkage, grote glasbreuk.