Reparatieverzoeken van je woning


Welkom bij onze reparatieservice. Wij begrijpen hoe belangrijk het is dat uw woning in goede staat blijft en dat problemen snel en efficiënt worden opgelost. 

Voor kleinere klusjes bent u zelf verantwoordelijk. Dit betreft bijvoorbeeld het vervangen van een toiletbril, reparatie of vervanging van een deurbel, het verwijderen van schimmel. In het bijgevoegde document vindt u een overzicht van de taken die onder uw verantwoordelijkheid vallen. Extra informatie over onze onderhoudsvoorwaarden vindt u via ons Informatieboek en in het overzicht Onderhoudsverplichting van de verhuurder en huurder. Dit overzicht kunt u ook terugvinden via MijnStienstra. Grotere onderhoudswerkzaamheden kunt u aan ons doorgeven. Wij zorgen ervoor dat alle reparaties snel en professioneel worden uitgevoerd, zodat u weer zorgeloos kunt genieten van uw huis.

Wilt u een reparatieverzoek indienen? Log vandaag nog in via MijnStienstra en dien uw reparatieverzoek in, zodat we u snel kunnen helpen!

Inloggen MijnStienstra

De voordelen van MijnStienstra

MijnStienstra is het exclusieve klantportaal voor onze huurders! Het biedt onze huurders tal van voordelen waarmee we uw huurervaring eenvoudiger en comfortabeler maken. Het klantportaal is 24/7 bereikbaar en zorgt voor een gestroomde communicatie en realtime updates. Het klantportaal is gebruiksvriendelijk en transparant.

Wat kunt u doen met MijnStienstra?

  • Reparatieverzoeken indienen
  • Betalingen inzien
  • Achterstallige betalingen uitvoeren
  • Huur opzeggen
  • Gegevens beheren

Inloggen MijnStienstra

Heeft u nog geen MijnStienstra account, dan kunt u deze eenvoudig aanvragen via kcc@stienstra.nl. Heeft u geen behoefte aan een account? Geen probleem. U kunt ook rechtstreeks een reparatieverzoek indienen bij onze onderhoudsafdeling. Hier kunt u één of meerdere digitale foto’s als bijlage toevoegen om de situatie te verduidelijken.

Een medewerker van onze afdeling onderhoud zal tijdens kantooruren (tussen 8:30 uur – 17:00 uur) uw verzoek zo snel mogelijk in behandeling nemen. Er wordt binnen twee werkdagen per mail of telefonisch contact met u opgenomen.

Voor spoedeisende storingen kunt u dag en nacht contact met ons opnemen met het volgende telefoonnummer 045-5718595. Spoedeisende storingen zijn bijvoorbeeld een kapotte verwarming, ontbreken van warm water, gaslek, waterlekkage, grote glasbreuk.